Bederní svaly

Bederní svaly a Psoas major

Setkání, během kterých se věnujeme bederním svalům jsou hluboce relaxační a naprosto nenáročná. Nepotřebujete mít žádnou předchozí zkušenost s jógou či jinými typy cvičení. 

Bederním svalů se věnujeme primárně prostřednictvím Psoatu (Psoas Major), který je jedním z nejhlubších orgánů našeho těla. Jeho vitalita ovlivňuje to, kým jsme, jak se cítíme, jak vnímáme sebe i své okolí. 

Bederní svaly uvolňujeme v leže v relaxační pozici, na boku, na břichu či na čtyřech. Pokud je uvedeno, že je workshop taneční a pohybový, pak s tématem bederních svalů pracujeme v pohybu a prostoru. 

Na workshop je dobré si vzít teplé oblečení, podložku (hodně ležíme na zemi, tak ať se cítíte pohodlně), pití a deku na přikrytí.

Workshopy jsou vedené jako skupinové formou 2-3h setkáních, celodenních nebo jako individuální lekce.

Prací s Psoatem se už více než 40 let zabývá Liz Koch, která je mi velkou inspirací. V ČR se tímto tématem zabývá Michaela Cusanová, u které jsem absolvovala lektorský kurz a jsem velmi ráda, že mohu získané zkušenosti a znalosti zakomponovat do své praxe.